luni, 29 martie 2010

Hip hop la etajul 4

Chestia asta a inceput acum un an de zile cand am facut cunostita cu un baiat care mia spus "Frate am eu un microfon vino la mine si tragem o piesa doua iti faci si tu o parere si poate iese ceva mai bun, mai de calitate".Am spus ok am fost am tras prima piesa la el(Piano),am vazut ca stie cu programele ...ca ii place si pune suflet in ceea ce face si am zis k el sigur ma poate ajuta...pe el il cheama Alex...noi ii spunem Ben.Toata treaba asta cu hip hop-ul pentru mine a inceput de la 14 ani,cand,ascultand mai mult genul asta am zis k merita sa incerc.Am facut versuri am luat de pe net un negativ lam pus intr'un program am inregistrat si apoi...am ras pe saturate.Era cel mai penibil lucru pe care'l auzisem ...eram eu pe un negativ dar negativul fugea de mine...si am zis k nu pot face asa ceva pentru ca nu ma pricem.Dar apoi am intalnit un vechi prieten care lucra in Fl studio si mia zis k vrea sa fac muzica ,vrea sa faca hip hop dar nu are cu cine.In acea zi am ajuns acasa si am inceput sa scriu.Am inregistrat o melodie cu numele Track 1 , iam dato a ascultato si a zis ca vrea mai mult.Am facut mai mult de atat si au urmat melodiile Track 2,3,4,5.Nu dadeam nume pieselor.La inceputul verii din 2008 prietenul care voia sa lucram amandoi a plecat in Italia.Am continuat sa scriu sa dau pe bit.Am participat la battle-uri online am castigat majoritatea.Acum , am ajuns putin mai departe am avut concerte si in Botosani si in Iasi,vreau sa ajung acolo unde sa ma bucur de ce am facut,iar de scris cred ca nici pe lumea cealalta nam sa ma opresc din scris.

Un comentariu:

  1. Ti-am ascultat piesele... si eu cant hip hop, mai mult RnB. Poate incepem um proiect!

    RăspundețiȘtergere